Zrybgrcyln Selen37 benim bir önceki kimyasal gebelik ti ama değerim 9 çıkmıştı. Sonra da düştü kimyasal gebelik dendi. Ama bu iyi bence. İnşallah sağlıklı bir gebelik olur.
Zrybgrcyln Demetb her zaman en kötüsüne alıştırma düşüncesinde oluyor bazı doktorlar. O yüzden üzülüyor insan. Bende iki sonra tekrar deneyecem eğer artmışsa önümüzdeki hafta kendi doktoruma randevu alacam
AnnelikHayali Zrybgrcyln Neye dayanarak böyle bir yorum yapabiliyor acaba? Herkesin yumurtlama günü farklı olduğu için adet zamanı beta değerleri de birbirinden farklı olur. Hiç canınızı sıkmayın siz. İki gün sonra yine kan verin. İki katı olduysa sorun yok. ☺️Hayırlı olsun inşallah.
Alyas22 Zrybgrcyln brn Gittim 6492 çıktı benim Sonra Ultrasona girdim kese 1.00 dı 5 hafta dedi doktor beta yavaş yavaş yükselir Canım merak etme.
Gamzeakd Zrybgrcyln 446 düşük mü 🙈 kuzum ben 1 gün gecikmeli 123 ile öğrendim doktorum bir daha beta bile baktırmaya gerek duymadı o kadar yani 🥰 için rahat olsun .
Zrybgrcyln Gamzeakd gerçekten mi? İnşallah benimde sıkıntısız bir gebelik olur. Doktor öyle diyince kurt düştü içime o yüzden tekrar yaptıracam iki gün sonra
Gamzeakd Zrybgrcyln tabi ki oğlumu da 3 gün gezicikmeyle 300 küsürle öğrenmiştim . Bence siz doktoru değiştirin . Daha rahat daha naif doktorlar var 👍
2kizanasi Bazı doktorları gerçekten anlamıyorum pat diye öyle mo denir değer düşük ama katlanacak zaten adet günü için düşük değil ben adet günümde ilk gebeliği 1071 le ikinci gebeliği 134le öğrendim
Zrybgrcyln 2kizanasi her gebelik farklı oluyor döllenme zamanlarına göre ama işte doktor herhalde ümitlendirmeöek için öyle dedi diye düşünüyorum
Betul96 Zrybgrcyln bebek küçükte ondan değer az bende öyleydim 470 çıkmıstı iki gün sonra 780 çıktı normal canım🥰
Gul76 Zrybgrcyln benim 7 ekim son adet tarihim 9 ekimde test yaptim cift cizgi 1 gun sonra kan verdim beta 3554 cıktı benim
Acemiy Zrybgrcyln bende daha önce böyle bi durum yaşamıştım bazı doktorlar korku veriyor gereksiz yere hiç stres yapmayın hatta dayanabilirseniz Pazartesi bekleyin