Melikeylmaz aynı korkuyu yaşıyorum, 3 yaşında köpeğimiz var, şimdiye kadar evin çocuğu o gibiydi. Bütün ilgi üzerindeydi, bakalım bebek doğunca nasıl davranacak 🙈
Arkadaşlarımın bebek ve çocuklarıyla iletişimi iyi, zamanla alışır herhalde diyorum. Ama en büyük isteğim ikisini birarada görmek 😍