Mami kedinin cinsine göre değişiyor tüy meselesi, benimki Scottish fold cinsi. Geldiğinde 9 haftalıktı, tıpkı bebek gibi yeni tüyler çıkmaya uzamaya başlayınca eskileri döktü. Her gün fırçalıyordum o dönemde. Sonra mevsim geçişi de eklenince önce dökülmeyi önleyici tablet verdik baktık olmuyor traş ettirdik fare gibi kaldı yavrum 😁 kumuna iki üç günde alışıyor bu dönem biraz sabır isteyebilir çünkü halıda çiş koltuk arkasında kaka bulabiliyorsunuz 🙈 üçüncü aya kadar sadece kuru mama ile beslendi, daha sonra ödül maması gibi yaş mama vermeye başladık arada. Haftada iki gün kurunun yanında yaş mama veriyoruz şimdilerde. Eğitilmesi çok zor, ben sadece ‘hayır’ı öğretebildim iki üç haftada, şimdi yukarı, aşağı, dışarı, içeri komutlarını anlıyor 🤗 biraz sabır, çokça ilgi ❤️ Bence formülü bu 😇