tubaag Tggba evet bekleyip kan testi vermek daha mantıklı heyecanla hemen sonuç görünsün istiyoruz ama 🙈❤️
tubaag zehra_asmin sizinki de kendini geç göstermiş Allah bağışlasın❤️ inşallah vardır boşuna umutlanmamışızdır 🥺
CaglaG Merhaba bugün regli günümdü sabah dayanamayıp oncomed marka kart testle test yaptım silik bile olsa çizgi çıkmadı. Bu markanın yanılma payı var mı?🌸
tubaag CaglaG eşim predictor diye markanın almış ben onu kullandım. Fakat bir çok kişide regl günü gecikmesine rağmen negatif çıkan idrar testinden günler sonra kanda pozitif gebelik görmüş. Testlerin hiçbiri %100 güvenilir değil fakat geç döllenme vs gibi sebeplerden ötürü olabilir eğer gebelik belirtilerin varsa tekrarlamalısın.
tubaag CaglaG rica ederim ne demek. Bu zamanda ufacıkta olsa morale ihtiyacımız oluyor. Ne kadar rahat olursak o kadar kolay geçecek aslında ama ne mümkün🤍
tubaag EsmamM18 Amin çok teşekkür ederim, inşallah vardır gecikmeyi bekliyorum test tekrarlamak için o zaman kesinleşecek 🙈❤️
tubaag Haber bekleyenler vardı bu başlığın altında, üzgünüm arkadaşlar bu ay olmadı adetim geldi. İnşallah önümüze ki aylarda isteyen herkesr nasip olur ❤️ dua eder dua beklerim Allah herkesin yüzünü güldürsün✨
CaglaG tubaag üzülme canım inşallah önümüzdeki ay Allah nasip eder. Ben de adet oldum konuşmuştuk seninle❤️
nurpella tubaag ümitlendirmek istemiyorum ama belkide üstüne görüyosundur keşke bi kan testiyle destekleseydin