tubaag çok tez canlı oluyoruz 🙈
İsterseniz bir kaç gün bekleyin ben gibi 3 gün kala yaptırabilirsiniz
bazılarında adet gecikmesiyle kan testi ancak yükseliyor (gec döllenme olabilir )
o yüzden düşük çıkarsa adet gecikmenizde tekrar yapın rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🐣🥰☺️