2_pamukannesii aslannaz21 bende devlete gidiyorum canım doktorum 41 e kadar bekleriz dedi ama virüs var doğur kurtul dedi yarın için gün verdi bakalım ne olacak inşallah seninde olur açıklık doğum kolay olur 🙏
Hasanefeveomerinannesi aslannaz21 ozele gidiyorum sancim olmayinca suni verdiler 4 saatin icinde dogum yaptim