durununannesiiiiii Maviboncugum önder ercana gidiyorum vatan hastanesindeydi geçen ay sular akademiye geçti ben çok memnunum tavsiye ederim
Nkaplan Azizinannesi2 yaaa benim de doğumumu gelecek hafta cuma günü Samet hoca yaptıracak. Ama henüz 1 kez muayene oldum kendisine enerjimiz tuttu. Siz memnun musunuz
Esra_046 Azizinannesi2 Bende bir kere gitmiştim Samet beye her şeyi ayrıntılı şekilde anlatmıştı. Bundan sonraki süreçte ona gitmeyi düşünüyorum .Siz memnun musunuz ?
Maviboncugum hulya4627 Önder beyi ben de çok duydum , çok fazla öneren oldu. Hastaneden emin olamadığım için tereddüt ettim.
durununannesiiiiii hulya4627 maşallah saglıkla kucagınıza alırsınız inşallah ben 21.haftaya girdim bugün
hulya4627 durununannesiiiiii tşk ederim sizde bütün hamilelerde sağlıkla hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah
hulya4627 Maviboncugum vatan hastanesinden daha temiz bi yere benziyor sular akademi hastanesi hayırlısı ile 4 haftaya doğumum orda olacak
ebruzb Minikyavrum46 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🐣 cinsiyetini kaç haftalıkken öğrendiniz biz çok merak ediyoruz semiha hanım erken söylüyor mu acaba 🙈
durununannesiiiiii hulya4627 hulya4627 normal doğummu olcak yoksa sezeryanmı hastane yeni olduğu için açıkçası fiyatları merak ediyorum siz fiyat ögrendinizmi
Egat hulya4627 merhabalar doğumunuz önder hocada mi oldu? Nasıldı ilgilendi mi? Ben de onun hastasıyım çok memnunum şu an. Normal doğum yanlısı mi doğuma girdi mi? Bilgi verirseniz çok mutlu olurum 🌸