Tosbikella yani sizin normal doğum olursa dikilecek yerde tüy yokki zaten korkmayın. Ben kasık fıtığı ameliyatı oldum sağ taraftan rahmime çok yakın dikilen yer sağlı sollu batık kıl dolu imkanı yok çıkmıyor acaba içeride büyüyor mu diye korkuyorum kesik yerde sis olduğu için çıkmıyor. Ama sizin öyle olmaz benim tam kıl olan yere denk geldiği için böyle oldu