Tam 36+0da yaptırdım kafam rahatladı bugun yarin derken dogurcam diye korkuyordum aci cok oluyor dediler olmadi ama bende epilassyonla bitmisti tek tük çıktığı için açılmamış olabilir ben adadan değilde çatı muayenesinden utanıyorum hic yaptirmadigimdan sanirim bir kere yapsam onada alışırım kesin 😂😂😂