elisa123 yuvamerve17 Yolu yarıladık diyelim Atarsa 140 😀🥰 rabbim herkese hayırlı gününde dogumlar versin inşallah 😍🤲
gullcannn yuvamerve17 Şafak 23. Tabi 40 haftayi doldurursak. 36+5 haftalığız oğluşumla. Sabah yine nstye gireceğiz. Bakalım son durumlar ne👶💙
leyla_ok Tosbikella Ağustos’ta aslında normal doğum olsaydı 70 ama sezaryen olmak istediğim için son 60 gün ☺️30+0 tam 🌺
leyla_ok Tosbikella Son haftaya kadar bekler kuzu doktor evde egzersiz yap ki bebiş kanala girsin normal istiyorsan.☺️
Gulsah60 Mltm88 bizimkide kız olacak inşallah🙏🏻🥰 ilk çocuğumuz erkek Bunu da kız nasip etti Rabbim 🥰🤲🏻
Gulsah60 Mltm88 maşallah Allah sağlık versin iksiinede 🥰🥰🤲🏻 Ne güzel iki duyguyu da tatmak nasip oldu 🤲🏻
Mltm88 Gulsah60 Çok şükür..İnsan iki duyguyuda tatmak istiyor işte Bütün evlatlarımızı korusun rabbim