Gulsah60 Mltm88 bizimkide kız olacak inşallah🙏🏻🥰 ilk çocuğumuz erkek Bunu da kız nasip etti Rabbim 🥰🤲🏻
Veraninannesi yuvamerve17 54 oldu. Ama eşim para vermiyor bebeğime bsieyler almak almak üzülüyorum üzüldüğüm için bu ay bebegimde gelisim geriliği cıktı 😔
YelizAtilla yuvamerve17 son 37 tabi kızım beklerse ☺️ 35 olucaz bu hafta hastane çantamızda hazır gibi heyecanla bekliyorum artık ☺️
leyla_ok Tosbikella Ağustos’ta aslında normal doğum olsaydı 70 ama sezaryen olmak istediğim için son 60 gün ☺️30+0 tam 🌺