Vera_vera Brcccc maşAllah bende bu hafta tamamlarım inşallah bütün eksiklerimi hallettim yıkayıp ütülemek kaldı☺️
Bilgevgi Ben de 35 e girdim. Daha alacaklarımı yeni hallettim. Haftaya yıkanıp utulemesini isteyeceğim. Sonra da çanta hazırlarım. Galiba geç kaldım. 😳
melzey nurdane3504 ben 32 de başladım zaten uzun uzun bitmiyor bi türlü o hazırlık:) şimdi 39 bitecek kızım da gelmedi zaten
Ebruznnn nurdane3504 ben ileride ağırlaşırım yapamam diye 30.haftada yaptım koydum kenara iyiki de yapmışım erkenden şimdi 37 haftaya girdim rahat rahat kızımı bekliyorum ve evet az bi iş yapsam Hemen yoruluyorum iyiki erken yapmışım diyorum