DilekDogan78 Vera_vera bebek için uni baby aldım memnun kaldım şimdilik yumosu özellikle kokusu kalıcı oldu kendi hastane için pijamaları da onla yıkamayı düşünüyorum açıkçası bebekle temas halindeyken rahatsız olmasın diye
Vera_vera DilekDogan78 bencede kendine ayrı bebepe ayrı olmaması lazım çünkü sürekli emzirme olucak kucağımızda olucak
Mervee5959 Vera_vera ben 29. Haftada can sıkıntısından yapmıştım valla herşeyi hazır şuan yıkanmış ütülenmiş duruyor 😃
Mom5444 Cemrece valla düşünmek gibi bir şansım yok yurt dışındayım isteğe göre sezaryen yapmıyorlar 😀 belirti gün içinde bi kaç kez regl ağrısı gibi bir ağrı giriyor çıkıyor 35 haftada ebe başı dönmüş demişti dünde gittiğimde bebek doğuma hazır mı diye sordum evet hazır dediler 🐣 inşallah sağlıklı hayırlı bi şekilde kavuşuruz ha bide yürürken vajinada çok baskı hissediyorum aynı şekilde yatıp kalkarkende baya bi baskı oluyor 🙏🏻❤️ Siz nasılsınız 💐
DilekDogan78 Vera_vera evet canım bende oyle düşündüm ama her zaman öyle yapamayız tabi deterjan baya pahalı ve bizim kirli lekelerimizi cikarmayabilir
Cemrece Mom5444 Evett ayni ben 😍 Bebegim dogum pozisyonundaymis bazen yururken durmak zorunda kaliyorum acayip baski yapiyor rahmime. Ve evet ara ara regl agrisi gbi kasiklarimda agri oluyor yarin kontrolum var doktorum ne dicek cok merak ediyorum saglikla gelsinler insallah 😊
Azizecakir Vera_vera 32 de hazır olmalı kafanız rahat oluyor hemde son haftalarda ağrılar iyice artıyor kendinizi çok yormamanız gerekiyor
Mom5444 Cemrece amin inşallah nasıl gelmek istiyorlarsa öyle gelsinler ❤️🐣 bir avazda kurtuluruz inşallah ☺️❤️
idiloska Cuma 36 oluyorum, iki gündür fenayım, şekerim düşüyor resmen, iştah yok, bebe mideme baskı yapıyor, bulantım geri geldi çok dertliyim iki gündür, korkumdan covid testi yaptırdım dün negatif çıktı
Vera_vera Brcccc maşAllah bende bu hafta tamamlarım inşallah bütün eksiklerimi hallettim yıkayıp ütülemek kaldı☺️
gulin-35 nurdane3504 bence 30 da yapılmalı otuzdan sonrakı haftalarda cok yorgun hıssedıyor ınsan kendını bende cantaları hazırladım bu hafta 33 olcaz bır ıkımgun sonra on dkk ayakta dolanıyorum yoruluyorum uykum gelıyor bıtkınlık coktu gec kalmayın derım
A1_ Vera_vera Vera_vera amin inşallah rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 🤲 bebek deterjanı şoktan aldım bebe land diye onla yıkadım mis gibi oldular ama beyaz sabunu rendeleyip onlada yikayabilirsin…