Bankacianne48 ben evladım için en iyisini yapmak isterim her zaman yapıyorum çok şükür tabi bu herkesin kendi kararı doktorumuzun tavsiyesiyle yapıyorum çoğu şeyi zaten bu yaşlarda kesilmesi gerekiyor zaten 2 2 buçuk yaşa kadar emmesi gerekiyor çocuk . sizin çok erken olmuş ve daha zor benim artık öylesine emdiği bişey oluyor o yüzden hemen bıraktı 🤷🏻♀️