Biranne2meyve Bankacianne48 aa ilk kez duydum bakmak lazım kullanıyor musunuz peki akıtma yapıyor mu acaba
Bankacianne48 Biranne2meyve kullanıyorum cami da sağlam bi öncekini kırınca bunu aldım baya sağlam cikti bizde akşamları sut içmek için sadece kullanıyoruz 2.5 yasnda cunku aklı sarıyor kırıyor ama bunu kıramadı😅😅
Gamzeakd Biranne2meyve oğluma hep avent kulladım . Şimdi ki bebeğim için kolik biberon aldım tommie tipienin . Aventle hemen hemen aynılar . Sonradan biberon kullanırsa avente geçicem bende 🥰💕
greybrde Biranne2meyve ben avent aldım henüz kullanmak kısmet olmadı ama baya araştırıp philips avente karar verdim 💙👼🏻
Biranne2meyve greybrde allahım sağsalim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🥰🥰 avent şuan daha çok önerildi ☺️
Fatosef Biranne2meyve yani camı da güzel ama bebekler genelde firlattiklari için kırılma riskinden dolayı pp biberonlar daha uygun olur diye düşünüyorum yine siz bilirsiniz tabi.
Biranne2meyve Bankacianne48 hahah ya çok akıllı bu sıpacıklar maşallah 😄😄🥰🥰 şimdi bazı anneler yorum yapmış alıştırma yok zaten gerek kalmamış devam sütüne bardakla da içer gibisinden siz beni iyi anlarsınız o zaman 2.5 yaşındaymış yavrunuz ☺️
Seherucr Biranne2meyve ben plastigini kullandım hep bi sorun yaşamadım biberondan çok memnunuz ama. büyük kızımda da kullandım şimdi de kullanıyorum ikinci kızımda 😊
Zeynep13072017 Biranne2meyve aventin plastik olanı en zararsızmış bebek için kırılmadığı içinde ben plastik tercih ettim kaynata biliniyor bakteri üretmiyor tercih sizin tabi☺️
Oykum_pinar38 Biranne2meyve çocuğun 20 aylıksa alışmasın biberona kuzum yaa ama yok illaki vereceğim diyorsan bence avent al ama cam alma çünkü alışınca elinde gezdiği yerde emecek ve üstüne düşse Allah korusun kırılsa çok kötü olur plastik al derim
Biranne2meyve Oykum_pinar38 herkez yok alıştırma gerek yok bardakla da içer gibi yorum yapmış ama kimse dememiş ki bu bir anne ve bunu soruyorsa vardır bi bildiği diyen yok ama her zaman herşey annenin istediği gibi ilerlemiyor malesef keşke öyle olsa 😄 çok teşekkür ederim yine de 🙏🏻☺️
Havvamu Sakın bimdeki cam olan 2li setten alma bi arkadasim almis hem damlatip akiyor hemde bebek rahat icemiyormus cam diye tercih etmis ama sonra elinde kalmis kullanamamis..
Biranne2meyve Havvamu yok kuzum yok marka alıcam asla yani güvenmek gerek iyi ki yazdın belki burda almak isteyen vardır yorumunu görür çok sağol ☺️
Oykum_pinar38 Biranne2meyve anlıyorum seni canım tabiki çocuğun için en iyisini sen bilirsin öyle söyleyenler de bence kötü bir yorum yapmak istemiyor emin ol sadece bir öneri diye düşün tabiki son karar senin sağlıklı günler dilerim 😊😘
Bankacianne48 Biranne2meyve yani devam sütü değil ama normal sut veriyorum cici bebeyle birde bal. Kesmek için zor bi yas sizin için biraz daha erken kestim ben 1.5 yaşta. Cunku yedikleri yemeklerden zaten artık gerekli vitaminleri alıyorlar hem pahalı yani yazık size de 😘