sukufee01 Kizlar nasilsiniz, benim belirtilerim azalmaya basladi. Yemek yiyebilir hale geldim. 3 kilo almisim 1 ayda az once kontrolden geldim. Arada bel agrim oluyor. Onun disinda cok iyiyiz.sizler nasilsiniz?
Semakacan sukufee01 1 ayda 3 kilo 😧 hem de daha 9 haftalık işine karışmak gibi olmasın ama ilk 3 ay bebek senin yediklerinden beslenmiyo yani aldığın kilo sana kalır bence dikkat et
Nilerkanc sukufee01 Bende 9+1 deyim benimde çoğu belirtim hafifledi şuan hamilemiyim şüpheye düşiylrum korkuyorum da 😅 bende 1 kilo aldım şu zamana kadar ☺️
sukufee01 Semakacan 😅 ilk cocuguma 40kg ile hmile kalip 73 kg ile doguma gitmis ve 47kg ile 2 ciye hamile kalmis birine mi diyon cok diye ben kusnaktan yemek yiyenedim 1 ay serum yedim o kiloyu almam bana bile cok geldi cunki hic yemedim..ama yapcak birsey yok veriliyor kilolar tek dert kilo olsun asla takmam sende isime karismis gibi olmuyon merak etme 😊
Fatmakara97 Semakacan ilk 3 ay 2 kilo alıp 2 kilo vermek normal karşılanıyor 1 kilo fazla almış sıkıntı yok bende 2 kilo aldım 10 haftalığım
Semakacan sukufee01 öyle hesap yapıyosan ayrı bende kusmaktan 3 kilo vermiştim şimdi 2 kilo almışım mesela onu saymıyorum ama 😄 ya bazıları çok aşırı kilo alınca ödem felan oluşuyor sezaryene alınıyor mecburi onun için dedim arkadaşım öyle olmuştu.
bbbusrra-1 sukufee01 suan bende serumla besleniyorum ve sizin gibi asla takmaya başlamayıp yemek yiyeceğim🥲
sukufee01 Fatmakara97 ayy bende aslinda ilaca bagimli oldum halen iciyorum icmesem midem bulancak saniyorum🙄 umarim 12-13 haftalikken gecer
Semakacan Fatmakara97 ilk hamileliğimde doktorum ilk 3 ay bebek kanınla besleniyor o yüzden 2 kişilik beslenme normal yemene devam et demişti bende ilk 4 ay kilo almamıştım ama 4 ay sonrası 15 kilo aldım 😂 çünkü kilo alımı 4-5 aydan sonra fazlalaşıyor
Fatmakara97 Semakacan aynen bakalım ben 2 kilo aldım henüz ama karnım çıkmış 10+5 günlüğüm normal mi acaba zayıf olduğumdan erken belli olur mu ☺️
Fatmakara97 sukufee01 ayyy umarım ama birkaç kişiden duydum da ilaca bağlanınca mide bulantın geçmiyormuş hiç
sukufee01 Nilerkanc bagzen bende hamile oldugunu unutuyorum 😀 bagzen cok iyiyim vagzen ise kotu umarim tamamen gecer 2 haftaya
busra_2332 Bende 9+3üm sürekli bulantım oluyor. 4 gündür kusuyorum. Bi an önce geçsin şu bulantılar gerçekten hiçbir şey yiyemiyorum. 3 haftada 3 kilo verdim 😒 bulantılardan nefret ediyorum 😒
sukufee01 busra_2332 ayni haftadayiz 9+3 ben 6 haftken cok cektim ya kus kus serum ye hic birsey yiyemedim. Yeni yeni kendime geldim. Gecicek hepsi az kaldi son 2- 3 hafta💛
Semakacan Fatmakara97 ilk hamilelik mi benim 2. Hamilelik Mesela 8 haftada çıktı göbüş 😄 bi de zayıflarda daha erken çıkıyormuş evet duymuştum Ama gazda olabilir ilk haftalar çok gaz oluyor
sukufee01 Fatmakara97 evet bende oyle dusunuyorum.1 hafta sonra 1 e ibdiricem bagimli olmak istemiyorum😀
sukufee01 Semakacan benimde cikti 2 ci hamilelik.. cabuk cikarmis ve 2 ci gebelikte tekmeleri cok erkeb hissederlermis diyorlar bakalim ne kadar dogru😀
Fatmakara97 Semakacan ilk hamilelik ama 8. Haftadan sonra gaz sorunum kalmadı çok az var o gaz göbeği gitmişti bu yeni başladı 🥰🤣
Semakacan sukufee01 evet 12 haftalığız merakla bekliyorum 14. Haftada felan hissediliyormuş genelde 😄