Minikmucize9191 Yahyam_17 bebeğinizin kafası son haftalarda mı küçük çıkmıştı acaba önceden vay mıydı
Minikmucize9191 Yahyam_17 Yahyam_17 ya bende bir haftadır üzülüyorum. Usgde 23+5 çocuğum bpd 22+2 çıktı diğer tüm değerleri normal
omrsv Selensahin 15. Haftadayız benim doktorum da kafası 1 hafta önde dedi. Ama bir problem yok olabilir böyle şeyler dedi. Kafanıza takmayın. Sağlıklı olması önemli olan.
Zenkarnec Emelllce benim oğluma her gittiğim doktor hem kafası buyuk hemde 2 hafta önden gidiyor derlerdi şimdi 5 yaşına giricek maşaallah bişeyi yok bana da korkukucak durum yok demişlerdi ama hep ama 1 2 cm daha büyürse normal doğum olmaz demişlerdi
Zenkarnec Selensahin benim oğluşuöa her gittiğim doktor hem kafası buyuk hemde 2 hafta önden gidiyor derlerdi şimdi 5 yaşına giricek maşaallah bişeyi yok bana da korkukucak durum yok demişlerdi ama hep
Zenkarnec Emelllce oğlumda şükür hiç bi sağlık sorunu yok doğumdada sıkıntı cıkarırmıydı bilmiyorum sadece doktorum 1 2 cm daha buyurse normal doğum zor olur dedi ama bekledim bekledim doğmadı mecbur sezeryan oldum