Selenimom Kızlar tüp bebekle 7+1 gebeyim. Günde 4 progestan fitil im var. Şimdi lavaboya gittim yarım karış kadar sütlü kahve şeklinde lekelenme olmuş. Saat geç arayamadım doktoru. Bu durum normal mi? Kendimi silince bir şey gelmedi sonrasinda
yamacinannesii Selenimom doktorunuza hemen bildirin bence mesaj atın normal olabilir de olmayabilir de
Syda01 Selenimom ben de de oldu bugün 8+5 haftaligim doktoru aradım yarın gel dedi simdilik davam etmiyor
Sedamusaoglu Selenimom iyi geceler benimde 8.haftaya kadar oldu ve bu ilacı fitil olarak almama rağmen ve bırden kesildi tutunma kaması dedi doktorum acık renk kan değilse korkulacak bişey yok dedi.ama tabi yine sorun inşallah geçer 🙏
Esrakin Selenimom Benimde olmustu 7 haftalıkken cnm doktor bana kahverengi lekeden korkma pembe olan kandan kork demisti ama yinede git yarin doktoruna danis cnm
Selenimom yamacinannesii saat çok geç cvp vermez. KIZIMA gebeyken pembe lekelenmeydi hemen iğne yapmışlardı. Takipteyim bida olursa Dr gtcem yoksa sabah giderim
Selenimom Syda01 ben de günde 4 fitil kullanıyorum. Yarın hemen drumu arayacağım ben de. Uf nerden çıktı bu 😩ınsallaaahh bir daha olmaz ikimize de
Selenimom Sedamusaoglu ben de öyle biliyorum ama inşallah öyledir. Daha 2 3 gün önce iyilerdi bebeklerim ÇÜnku her şey yolunda demişti doktor. Sürekli iç camasirima bakasım var artık 😣
Selenimom Esrakin aldım canım şimdi randevu. Kızımda pembe oluyordu evet hep iğne vurdular. Bunda sütlü kahverengi şeklinde oldu. Ama her türlüsü korkutuyor gercekten
Sedamusaoglu Selenimom eğer bir sıkıntı yok dediyse ferah tutun içinizi iyi olur.Ağrınız yoksa şiddetli bir kanama yoksa üzülmeyiniz🌺
Esrakin Selenimom Evet cnm her türlüsü korkutucu ama kahverengiden korkma cnm benimde var kanamam dun gittim doktora rahim agzi kanaman var dedi progastandan haric ekstra baska bi fitil daha verdo yatarak dinleerek atlatiriz insallan 🤲
Selenimom Esrakin sağlıkla gelsinler de inş bu stresleri unuturuz hep. 13 14 hafta sıkıntı oluyor sonrasında rayına oturuyor
Anne_17 Selenimom çok normal korkma benimde 3 ayıma kadar oldu hatta cok koyu renk bile geldi o leke progestan cok iyi bir ilaç bende kullandım baya onu hiç ihmal etme bol bol dinlen yorma kendini gecicek tedirgin olmana hiç gerek yok normal bir durum. Yarn yinede doktoruna sor
Selenimom Anne_17 verdiğin moral için teşekkür ederim canım. Yarın ilk randevuyu aldım insallah sorun yoktur. 3 gün önce gittik daha her şey yolunda demisti
Selenimom Sedamusaoglu inşallah canım. İyi her şey 4 hafta sonra tekrar gel demişti ama ben 4 gün sonra gitmek zorunda kaldım bak