Mavikusss tam 5 hafta bi uyandım nefes alamıyorum gitmediğim doktor kalmadı yediğim çıkıyor ve aşırı yanma vardı ama heryerinde baktırdım hamilelikte dediler ne yaptıysam olmadı bi doktor ilaçları bırak dedi vitaminlerini ve sadece gabiscon kullan dedi ve ağır bi üst çeşidinden verdi ve bana hamilelik reflüsü geçiriyorsun dedi hatta o zaman dedim bu hastalık geçsin dışarda bişeyler dağıtçam felan o kadar ağırdı şimdi yine biraz daha iyim o zamana göre açılık hissi yok bi kere vücut acıkınca agrı yapıyor migde de ve daha çok bulantı oluyor ben şadece ekmek peynir limonlu su içtim 4.buçuk kilo verdim çok zor halada öyleyim ama ya alıştım yada iyileşmeye başlıyorum ama hala açlık hissi yok allah yardımcımız olsun seni en iyi ben anlarım 🙏🏻