SeherY ahh canım yaa bende böyle okurdum geçer diyorlardı aynı senin gibi imkansız gibi geliyordu ilk 3 ay beslenme bebeği etkilemiyor oluşum aşamasında gelişim aşamasına geçince zorda olsa yemen gerekiyor ki o zamana geçer benim ikizdi bide inan hergün ağlamaktan canım çıkıyordu mesela hala sıvı sabun kullanamıyorum 5 ay sadece zencefil ve pet şişeye serin su koyup içine yarım limon sıkıp yudum yudum içtim iyi geliyordu çok zor çok 2 haftaya baya hafifler annesi geçer inşallah