__emo__ Ben 6+0 dayım doktora gittim kalp atışı duyamadık Pazartesi gitmiştim şimdi perşembe ye tekrar gel dedi tekrar gitçem bakalım ne çıkacak benim gibi olan var mı acaba
Saziyersin Seross10 bende değerim 1027 iken öğrendim ve karın dan bakılan ultrason ile doktorum görmüştü bir şans bakalım demisti ve gormustu
AlyaEkmen_ Seross10 ben bayram haftası olduğu için 1 hafta sonra kan vermeye gidebildim o zamanda 5+0 da idim beta HCG 6970 idi doktorum 2 gün sonra doktor randevum vardi 5+2 de keseyi gördük 6+3 de kalp atışını gördük❤️
GulcanDongel -nazarozcn_ göründü, doktor hesabına göre öyle dedi ama göründüğüne 5+2 hafta falandı, ben şuan 17+1 haftalık hamileyim 🥰 Doktorlar gün olarak az söylüyorlar.
AlyaEkmen_ __emo__ Rabbimin izniyle duyarsıniz inşallah ❤️bende 1 hafta beklerken çok stres yapmıştımm ya duyamazsam diye 🍀
tirtilim1 Seross10 ben direk gittiğimde öğrendim değer 4021ydi muayenede kese gözüktü hemen 4+5 filandım
tirtilim1 __emo__ doktor 2 hafta sonra gel öyle duyabiliriz dedi şimdi haftaya muayene olmaya gidicem tekrar inşallah duyarım 🙏
Gizemgect Regli günümden 5 gün sonra pozitif çıktı değerim 343 dü kese görülmedi 4 gün sonra bir daha kan testi yaptırdım ondada 2216 çıktı