Seross10 Hanımlar ilk gebeliği öğrendiğiniz kan testi değeri ve keseyi gördüğünüz değer kaçtı acaba..
Dilekcnkn Seross10 Adet olmadan 5-6 gün önce kan vermiştim ben 13,4′tü . 5 gün sonra gittim doktora keseyi gördük 4+3 tekrar verdim 333,5 di canım geç döllenme falan değildi yani
oykumm_1233 Seross10 ben ılk kan verdıgımde 278 di deger ertesı gün kese görmeye gittim kucukte olsa görduk 3 gun sonra tekrar kan verdıgımde 955 olmustu deger
-nazarozcn_ Seross10 bnde 3+3 haftalık yani dün kan veridm 22.61 değerim cuma gidicem bklm değer kaç olucak insllh bizimde artar 🤰💓🤲
Seross10 -nazarozcn_ amin inşallah benimde 1163 sonucum bugün öğrendim tek duam sağlıklı artsın değerim sağlıklı gebelik olsun
-nazarozcn_ Seross10 cnm bnde 3+3 te yani dün kan veridm 22.61 çıktı cuma gidicem 4 haftalik olucak TM acaba artarmi ya keseyi görürmuyum acaba senin vajinal olturasyon Lami gördün normal karından mı cnm🤰💓🤲
Saziyersin Seross10 bende değerim 1027 iken öğrendim ve karın dan bakılan ultrason ile doktorum görmüştü bir şans bakalım demisti ve gormustu
Seross10 -nazarozcn_ benim kese görünmedi yeni gebelik olduğu için doktor 1 hafta sonra yine gel dedi
Asil28 Seross10 yeni adetimden 4 gün önce 4+2 de beta 91,51 idi. 6+2 de beta >10000 üzeriydi, kese vardı bebek yoktu. 7+3 de bebek vardı. 8+0 da kalp atışı olmadığı için 35 gün önce kürtaj oldum😞
-nazarozcn_ Gzhm16 bilmiyom cnm sağlıklı olsunda artış olsun isterse 7 hafta görünsün önemli olan sağlıklı olsun🤲
GulcanDongel Adetten bir gün sonra evde yaptım çıktı iki gün sonra gittim kese görünmedi kan verdim 1333 çıkmıştı, iki gün sonra gittim kese göründü, 25 günlük hamile olduğumu öğrendim.
GulcanDongel -nazarozcn_ göründü, doktor hesabına göre öyle dedi ama göründüğüne 5+2 hafta falandı, ben şuan 17+1 haftalık hamileyim 🥰 Doktorlar gün olarak az söylüyorlar.