Tostosunannesiii Ankarada olan hamişler haydiiii burayaaa ❤️🌹🤲🏻🌸 birbirmize destek olalaım tanısalım doktor tavsıyesınde ve dahasında yardımcı olalım bırbırımıze
irorkay Tostosunannesiii merhabaa. 31 haftaya gireceğiz. Doktorumuz aşkın evren güler can hocam çok memnunum ❤️❤️
honeyland Tostosunannesiii ben de gidiyorum hacettepeye gidiyorum memnunun şimdilik ilerde nasıl olur düşüncem bilemem
gullcannn Tostosunannesiii Etlik Lokman Hekim Hastanesine gidiyorum canım. Doktorum Elif Terzi. Yıllardır ailemde çevremde herkes kendisine gitti zaten. Bizde 36+4 haftalığız çok memnunum 🤗
Seyma0368 Merhaba ikinci gebeliğim Sincan lokman hekim e gidiyorum 30 haftaligim baya zorlanmaya başladım
_Aysgll_ Elifkskl Elif Gül yapar isimli doktor canım. Ama ne zaman vittiysem hep asistanları bakiyo. Kendisine hiç denk gelemedim
Mervemerve58 Tostosunannesiii Bende etlik zübeyde hanıma gidiyorum 37+4 teyim hayrla gelsin kuzularımız inşallah