NecatiMerveCingz Merhaba arkadaşlar hekime sorarsam 32den sonra yol yok şehrimiZe 2 buçuk daatte yazlığıza gidicem ama çevrem garip tepkiler verdi. Varmı 33 te bu riske gşren😅
znurstnKaraca NecatiMerveCingz ben 30 da İstanbul’a gidip 32 de döndüm uçakla doktorum 36 ya kadar izin verdi raporda yazmıştı canım
Kbrazcan NecatiMerveCingz yollarınız nasıl canım? Özel araçla mı gidiceksiniz çok sarsılmazsan bişey olmaz Allahın izniyle ayaklarını falan uzatman mümkün olur mu ben gidiyorum şuan 25 im ama o zaman da bi yere gidecek olsak yine giderim heralde 🙊
EgeninAnnesiii NecatiMerveCingz yarın gidicem ben de ama bakalım varabilir miyim? 10 dklık yolda bile çıkmak için heryerimi tekmeleyen oğlum bizi 4 saatlik yola götürcek mi 🤷🏻♀️ Kuzenimin nişanı olmasa gitmem hiç gözüm kesmiyo o yolu ama mecbur gidilcek 🙈😔
Ilkgozagrimiz NecatiMerveCingz 2 bucuk saatmis cok uzak degil ki mesafr veb burdan yarim saate doktora anca gidiyom zaten oda arabayla 12 saat yol cekmiycen ya
AslhanDzenli Ben 6buçuk aylıkken kaynımın nişanına gitmek için yaptım ama ne yapma .. Yaptığıma yapacağıma pişman oldum mahvoldum ayaklarım şişti 1 hafta inmedi doktorum da sıkıntı yok gidebilirsin dediği halde .. Doktor git diyebilir ama kendini bilmek çok önemli sonrasında 2 saatlik yola gittim yine 32 haftalıkken yine aynı sorunu yaşadım şuan 2 hafta sonra kaynımın düğünü var 3 saatlik yol 38 haftalık oluyorum o zaman ama kesinlikle yarım saatlik yol bile olsaydı gitmicektim zaten sonuç olarak hiçbirşey benden ve evladımdan değerli değil risk alamam kesinlikle.
NecatiMerveCingz AslhanDzenli bende çok kratsızım tek korkum suyum gelmesi onun dılında yol uzak gelmiyor ama tek korkum o çünkü orda ki hekimler tam acemi hastane bile değil sağlık ocağı gibi
GldnUysll 29 haftalikken 4 saatlik yola gittim sonuc muu😊evime qelir qelmez hastaneye yatisim yapildi dün taburcu oldum yolda araba sarstigi icin bebek erkenden pozisyon alms ve sıkısms hareketleri azaldi o skayetle doktora gittigmde direk yatisimi yaptı simdi Wc disinda ayağa kalkmam yasak erken doğum bekleniyor
AslhanDzenli NecatiMerveCingz Şartlarını sen biliyorsun gideceğin yerin sen karar ver o zaman canım ama ben yerinde olsam düşünmezdim bile ..
NecatiMerveCingz Kbrazcan bireysel araç yani yavaş gidilir ama yollar bir yere kadariyi se gerş kalanı tanikide koy yolundan farksız bir aaat kadar 😁 Neyse sanırım riske girmeye değmicek iki gün için en iyisi orurduğunnyerdemoturmak 😅
Aysegl Hamileliğiniz sıkılntılı geçmiyosa bi sorun olmaz bence 2 buçuk saatlik yol. Ben 37. haftamdayım tatile gitmek istiyorum ama eşim bişey olur diye götürmüyo maalesef 🙈😂
NecatiMerveCingz EgeninAnnesiii kaç haftalıksın 😅 yarın yazarmısın yolculuk nasıl geçti ne durumdasın😬
EgeninAnnesiii NecatiMerveCingz canım gidemedim ya eşim götürmedi dolmuşlarla da gitmek istemedim bi çocukla bu halimle. Malesef yardımcı olamıcam ama annem gitti onun bile ayakları davul gibi şişmişti hamile olarak gidilmez yani. Çok gerekli değilse gitmeyiver sen de boşver.
NecatiMerveCingz EgeninAnnesiii aynen bizde vazgeçtik sıcaklardan ataklarım şişiyor birde ttol yaparsam patlar herhalde
Aysenurtsr 10 gun once ucakla yolculuk yaptim 30. Haftamdi. Rapor yazdi doktor, oyle aliyorlar ucaga. Kendini iyi hissediyorsan git dedi. 32. Haftama girdigimde de geri dondum ucakla. Cok rahat bir yolculuk gecirdim sahsen ben.
Destangunes Aysenurtsr 24 haftadayım uçakla memlekete gidicem ama son bir haftadır kadık bel ağrıları çok fazla 3rken doğum sancıaı olabilir mi çok korkuyorum yolcuşuk sorun olur mu