Kaderyas01 suscarparimm ama kalbi yavaslamıştı yavrumun içeride sıkışmış artık heralde acil sezeryan oldum
seyram suscarparimm birşey sorabilirmiyim. Adet sancıları gibi düzensiz ağrım oluyor bugğn bazen de kasılmalarım oluyor şuan 34. Haftanın içindeyim doğum sancısı olabilir mi?
suscarparimm seyram Yalancı kasılmalardır muhtemelen şiddetli değilse ve yokluyorsa sonrasında geçiyorsa doğum sancısı değil doğum sancısı git gide artıyor şiddeti uzanınca geçmiyor
Krizantem_ seyram Canım bende de adet sancıları gibi sancilarim var karnımın biraz altında ama doğum sancısı orada olmuyormus. Kasılmalar da var ama nst de hiç sancım çıkmıyor. 39a giricez
seyram Krizantem_ o zaman yalancı sancılar dır. Erken gelecek diye çok korktum bugğn ama parol içince geçti çok şükür. Çok teşekkür ederim 🙏🥰
aslihanakin Kaderyas01 anladım..bizimki de pek rahat. 40+3 olduk..Pazartesiye kadar bekleme kararı aldik yine 😅 gelmezse bizde sezeryan düşünüyoruz artık.