Sevdeeee suscarparimm bizde 38+5 olduk dün gece baya bildiğin sancım oldu ama düzensiz şimdi bi uyandım hiçbişi yok 🤷🏼♀️
2_pamukannesii suscarparimm hafif sancım var gidersem yatış yaparlar zaten açıklığım da var bugun gidebilirim
Kaderyas01 aslihanakin yeri rahat dedi doktor herşey normaldi biraz açılmam vardı ben normal istiyordum birde onun için bekledim ama sonunda gelmedi sezeryan oldum
vasili21 Kubra3525 ben acı vs hissetmedim üstelik doktorum epey ileriye de itti parmağını😬 1 dk ancak sürmüştür. Kısa ve acısızdı benimki
aslihanakin Kaderyas01 anladım..bizimki de pek rahat. 40+3 olduk..Pazartesiye kadar bekleme kararı aldik yine 😅 gelmezse bizde sezeryan düşünüyoruz artık.
Kaderyas01 g-s-asaf normal çok istedim ama gelmedi hiç bir sancım yoktu biraz açılmam vardı ama acil sezeryan olmak zorunda kaldım
Kaderyas01 suscarparimm herşey normal dedi doktor suyu falan gayet iyiydi bide normal istiyordum ama yine sezeryan olmak zorunda kaldım maalesef