Mervemir evet canım anadolu hastanesinde figen hanım var çok tatlı bi bayan çok güleryüzlü çok içten samimi ve en ince detayına kadar bilgilendirip kontrol ediyor 16. Haftamdan beri figen hanıma gidiyorum 38. Haftamdayım tekrar nasip olursa tekrar figen hanımla devam etmek isterim🙏🏻