Benim de aşırı mide yanması vardı hatta bu yüzden artık yemek yemeye korkar olmuştum ne yesem midem alev alır gibi oluyordu. Soğuk süt, oeblebi, soğuk salatalık, zencefil ,yoğurt hepsini denedim fayda etmedi doktorum en başta renie dou vermişti ama o da 15-20 dakika ancak etkili oluyordu en sonunda ''pantpas" diye bir mide hapı verdi sabah aç karnına içmem için en fazla bir hafta içmişimdir şükür şimdi baharatlı salçalı bile yesem kalmadı yanma.. doktor tavsiyesi olmadan ilaç kullanmayın tabi doktorunuza danışın en iyi çözümü onlar biliyor 😉☺️