mathildaa Nazli_ayar normal normal bende öyleyim hala. Tansiyonum düşüyor 2 3 saatte bir yemek yemesem bayılacak hale geliyorum 😄
Hellolo Birde iştahınız açılınca görün 😄 yarın yokmuşçasına yemek istiyor insan 22 kilo almış biri olarak söylüyorum eski hayatımı çok özledim ağır yaşamlardaki gibiyim 😂 neyseki az kaldı bebeme kavuşmaya sabır sabır
Nazli_ayar Hellolo yaa 😂 ağır yaşamları ibret alarak izliyorum hep Allah’ım sen böyle etme bizi diyorum 😂 ideal kilonun üzerine cikmak istemiyorum.
sumeyraballl Nazli_ayar 😂😂😂 hamile kalınca karnım resmen dillendi 😂 susmak bilmiyor sohbet edicek dereceye geliyoruz 😂
Gzgnx Ben de aynen öyleydim hiç geçmeyecem zannetmiştim midem hep boş gibiydi ama geçiyor normale dönüyor
Belacivciv Nazli_ayar sağlıklı ara öğünler hazırlayın olsun zaten öyle yada böyle o kilo alınıyor yapacak bir şey yok :D
Htc-28 Keşke bende yiyebilsem 16+3 olduk ama hala ağzımın tadı yok ve kusmayla başım dertte resmen inatlaşıyor benimle su içsem çıkarıyorum 5 kilo verdim ve artık çok yoruldum ne zaman geçer acaba bu mide bulantıları bilen varsa söylesin ne olur
Nazli_ayar Htc-28 Kişiden kişiye değişiyomus ama büyük bir çoğunlukta 3-4 aydan sonrasinda geciyomus. Mide bulantısı için leblebi ve badem tüketmeye çalış
freuze Nazli_ayar Ben 17 haftalık hamileyim.Ben hala çok acıkıyorum.Saat başı bişeyler yiyorum. Yemezsem elim ayağım titriyor. Halsizleşiyorum🤦♀️ Bi normale dönsem çok güzel olacak 😃
Nazli_ayar freuze Mide bulantısı falan tamamda bu acıkma durumu demkki hepimizi mahvediyo. Bazi gebeler hic bişey hissetmeden doguruyolar ne güzel keşke bizde öyle olsak 😂
Sblatc Nazli_ayar yemek yedikten kısa süre sonra bende de mide yanması gibi bi şey oluyo acıkmış gibi hissediyorum sizinde öyle mi bilmiyorum ama hamilelikte normal diyo annem falan. Yani mide bayılıyo gibi oluyomuş
nanna Nazli_ayar 🥶🥶🥶aynısı bende de vardı vallaa bi 4 kilo falan aldım mı ödem mi gaz mı bilemedim koşa koşa diyetisyene gittim🤣 kendimizi frenlemez fonksiyonel beslenmezsek hem çom kilo alırız hem de gestasyonel durumu çıkar🤷♀️
nanna Nazli_ayar hahaha amaaan başlama o zaman ay doğum sonrası bi de onları vermek var🥺 Öğün atlamadan bol sulu bol ara öğünlü beslenmek şart🥶