Aysenur_51 bence kilosunu kimseyle paylaşmayın ya da daha düşük söyleyin bu tarz insanlardan saçma eleştiri duymak yerine :) benimde bebeğim 31. Haftadan sonra çok hızlı kilo almaya ve boyu uzamaya başladı ama genetik faktörler etkili oluyor bebeğim gayet sağlıklı herhangi bir problemi yok anne karnındaki bebek obez olmaz önemli olan doğduktan sonra doğru beslenerek büyütmek :) canınızı sıkmayın hiç..