AlyaEkmen_ evet aslına bakarsan biz zayıflasak bile bebek gelişiyor. Üç kiloya kadar bence normal diğer aylarda zaten daha çok kilo alcaz o kaybı tamamlamak için her gün pekmez içiyorum yakın saatler olmamak koşuluyla süt içiyorum o açık kapansın depolarımdan kullandı çünkü bebiş