KucukAnne538 AlyaEkmen_ Hiç bişey iyi gelmiyor bana sadece kavun ve salatalık yerken çok rahatlıyorum bir süre 😂 ilk gebeliğimde 3. Ayımda başlayıp 4. Ayımda bitmişti şuan 2. Bebeğime hamileyim 5. Haftamda başladı 10 haftaligim hala devam ediyor bitmeyecek sanırım 😁☺️
AlyaEkmen_ KucukAnne538 biter diye umut edelim 🙊bizde daha çok yolun başındayız 7 haftalığız bu süreç ne kadar sürüyor merak ettim 🙈
Tudibktsy AlyaEkmen_ ne yaparsam yapayım asla. Geçmedi şuan 15.haftadayim yeni geçti iki haftadır rahatım dondurma iyi geliyor doktorum önermişti
Ozge98 AlyaEkmen_ 5 haftalıkken başlamıştı 34 haftalığım hala devam ediyor sizinki böyle olmaz umarım ben istisnalardanım 😬 zencefil çayı içerdim ilk zamanlar az da olsa hafifletirdi deneyebilirsiniz ama ilaç gibi olmuyor maalesef hiçbir şey
AlyaEkmen_ Ozge98 Allah kolaylık versin size 😓umarım son haftalarınızda yaşamazsınız rahat rahat geçirirsiniz bu süreci 🍀
dygm3848 Benim 6.haftada kusmalar la beraber bulantı başladı sadece meyve yiyebiliyordum. Kesinlikle soğan kavururken vs kusuyordum o yüzden yemek yapamıyordum hatta üç kilo verdim Dr bulantı ilacı başladı 12.haftaya giriyorum şükür bulantı kusma bitti
AlyaEkmen_ dygm3848 siz kendiniz mi belirttiniz ilaç istediniz yoksa kilo kaybınızdan dolayı mı verdi doktorunuz
muallimehanimmom5 AlyaEkmen_ 4. Haftada kusmam bulantılar serumlar başladı 9. Hafta sonunda kusma bitti ama hala bulantı ve özellikle ağzımda iğrenç tat gitmiyor bir türlü bende yemek yiyorum sonra o iğrenç tat ve bulantı cekiyorum bir süre 😒 hafta bitecek hala yemek yiyorum ağızda iğrenç tat devam ediyor. O giderse bulantı da temelli bitecek gibi insallah
AlyaEkmen_ muallimehanimmom5 o değişik ağız tadı malEsef bendede var çok değişik bir şey hatta sürekli dişimi fırçalayıp biraz rahatlıyorum o tat gidiyor gibi geliyor ama sonra tekrar geliyor 🙄
dygm3848 AlyaEkmen_ gerçekten beslenemiyordum kilo kaybı sonrası doktor verdi ben ilaç kullanma taraftarı değildim ama mecbur kaldım
muallimehanimmom5 AlyaEkmen_ zaten bir zaman sonra kusmalar bitiyor bulantı hafifliyor ama o tat yüzünden bulantılar devam ediyor. Tatlı yediğim zaman hele mahvoluyorum o tad mahvediyor bende erik yiyorum paso erik hafifletiyor sanki o acı tadı böyle tuzluyorum yiyorum 🙈 umarım geçer hepimizin en yakın zamanda 😇
AlyaEkmen_ dygm3848 benimde 2 kg kaybım var şuan ama doktoruma belirtmedim bir sonraki kontrolümde söyleyeyim çünkü çevremdekiler normal deyip geçistirince bende çok önemsemedim şuan herşey yolunda bebeğin gelişimi falan ama yemek yemek zulüm 😓
AlyaEkmen_ muallimehanimmom5 İnşallah bende herşeyi tuzluyorum bulantıyı bastırıyor biraz salatalık erik havucu bile tuzlayıp yiyorum😂
muallimehanimmom5 AlyaEkmen_ aynı durumdayım tuzla gezer oldum 🙈 haftada geçer diyorlar o iğrenç tat en çokta tatlıyı özledim 😊gecsede yesem artık 🙃
AlyaEkmen_ muallimehanimmom5 Malesef bende reflü olduğu için hamile kalmadan öncede tatlı yiyince hep o iğrenç tat olduğu için tecrübeliyim bu konuda 🙄
dygm3848 AlyaEkmen_ evet aslına bakarsan biz zayıflasak bile bebek gelişiyor. Üç kiloya kadar bence normal diğer aylarda zaten daha çok kilo alcaz o kaybı tamamlamak için her gün pekmez içiyorum yakın saatler olmamak koşuluyla süt içiyorum o açık kapansın depolarımdan kullandı çünkü bebiş