Ben de içiyordum hamileligimi öğrenir öğrenmez bıraktım. Bebeğinin sağlığını düşünüyorsan içmezsin. Nice sigara tiryakileri gördüm 9 ay boyunca içmiyorlar bebeğe bisey olur diye. Demek ki imkansız değil. Birakilabiliyo. Irade meselesi. Kendinize hakim olun lütfen. Eşinizin ne kadar üzüldüğünü hissettim yazınızdan. Çocuğun doğup içeceği sütü düşünüyor ne kadar duyarlı bir baba. Siz ondan bin kat daha duyarlı olmalisiniz.