MercimekannesiN Bende sigara kullaniyordum. Hatta hamile oldugumu elimde sigara varken ogrendim erken gebelik testiyle (3 haftalikken) hemen gidip klozete attim. O sondu. Size ne yapacaginizi soylemek haddim degil fakat icip birakan anne cok. Ben hic icmedim bir nefes bile. Hep ictigimde cocugumun nefesinin kesilecegini dusundum. Bunu icimde yasayan, varligini her turlu belli eden bebegime yapamayacagimi dusundum. Sigara sizden guclu, evladinizdan daha degerli degil. Dogdugunda ufacik bir problemle karsilassaniz cigeriniz yanar. Kuzenimin bebegi akciger sorunlarindan 4 gun yogun bakimda yatti. Olacak diye bir sey yok ama eger olursa kendimi asla affetmezdim eminim sizde oyle. Hatta esim ‘askim harikasin ben olsam bende icmezdim ama soylenirdim illaki’ der. Soylenmedim bile. Karar verin yeter. Her sey gonlunuzce olsun 🙏🏻