okunmusciklet doktorun verdiği ilaçları ihmal etme saatinde iç doğumdan sonra. Bol su tüket idrarı yaptıkça rahatlayacaksın cunku 🌸sezeryan dan sonra seni ilk yürütmeye başladıktan sonra yavaş yavaş sen yürümeye çalış her fırsatta. Birilerinin desteğiyle tabi ☺️🌸
3.günden sonra bantı cıkarttırıyorlar bantı çıkarttıktan sonra kantoron yağı sür çok iyi geliyo 🌸geçmiş olsun şimdiden