okunmusciklet Mavilotta yok canım çünkü bebeğin hareketleri az olduğu için daha çok strese girebilir dedi bide 2 cm olan açıklıkta gitmiş 🤣 sancı mancı da yoktu nst de olcağı buymuş
Mavilotta okunmusciklet bu humana still tea ve kimyonlu Rezene çayı ile multimalt aldım ben bir gün önceden içsem diye düşünüyorum
Nevnev Mavilotta ya bunu bende böyle düşünüyorum. Yoksa memede süt hiç olmayacakmış gibi geliyo 😁 napsak içsek mi
okunmusciklet Mavilotta herşey yolundaysa bekle bence 🤷🏼♀️ ama dbekle demek kolay tabi doktoruna sor bakalım belki erkene çeker❤️
Mavilotta okunmusciklet yolunda çok şükür. Hareketli nst de güzel çıktı. Ya en başından beri ben diyorum herkese bekleyin bekleyin diye 😅😂 Temizlik yapıp duruyorum bitirdim artık camları tekrar tekrar sildim mutfağı komple hallettim koltukları yıkattım her şey tamam. Şimdi 1 haftada kirlenecek diye canım sıkılıyor temizken doğsun diyorum😅 oğlum sürekli dağıtıyor kirletiyor bir yandan 🤦♀️😂😅 1 hafta daha bekleyeceğiz bakalım 🙃
okunmusciklet Mavilotta vallahi ya 34deykende 1 cmdi şimdide 1 cm olmuş sancım yok ya belki ondandır🤷🏼♀️
Mavilotta okunmusciklet mama hangisini alacaksın canım ben hipp combiotic aldım. Lansinoh biberon aldım yanıma da. Şırınga da koydum. Pompa da koydum bakalım 😅
Defne28 Kaç haftalık oldunuz? Sizi hep görüyordum burda sonunda yavrunuza kavuşmanıza az kalmış sevindim, ister sezeryan ister normal sağlıklı olsun siz sağlıklı olun yeterki🥰
okunmusciklet Mavilotta ben pompa almadım valla ya hastanede vardır diye düşünüyorum ama yarın yine gidicem pcr testi için ozaman sorarım ona gör e bende koyarım mamayı aptamil diye düşünüyorum ama hangisi en iyisidir bilemedim
Mavilotta okunmusciklet canım virüsten dolayı kendine ait pompan olsa daha iyi olur. Ben kiwi aldım ablam da yeni doğum yaptı şuan o da kiwi kullanıyor gayet memnun. Sütün gelmezse sağarsın gelsin diye. Aptamil çok şekerli canım sma yada hipp combiotic tavsiye ederim
Mavilotta okunmusciklet bu arada aklıma takıldı suyunun azaldığını doktor ultrasonla bakıp mı anladı?
sunadnz AhahHbzhz benımde ikinci hamileligim 25 haftadayım ama kacinci hafta oldugunu bilmiyorum dum teşekkür ederim😘 sag salım kucagına alirsin inş 😍
Elifca okunmusciklet canım bir hafta önce bende normal doğum beklerken sezaryane alındım ilk doğumumdu çok korkmuştum inanki korkucak hiçbişey yokmuşsadece ameliyat yeri ağrıyo oda bol boll yürüyüş yap canın acısıda hemen toparlanırsın bol su ve kahve tüket narkozu üstnden atman için kanama sorarsan benim kanamam az oldu normal gece pedi bile ikinci günden sonra yeterli oluyor
okunmusciklet Elifca çok teşekkür ederim şimdi nasılsın peki daha iyi misin toparlanabildin mi acaba🙏🏻
Elifca okunmusciklet çok şükür ilk ayağa kalktığımda çok az bir ağrım oldu ikinci gün çok iyiydim yani hastaneden gayet yürüyerek rahat çıktım
okunmusciklet Mavilotta evet canım ben bebeğin hareketleri az deyince baktı bide nst de de hareket çıkmayınca emin olduk
Mavilotta Nevnev ya 1 ay öncesinden içenler varmış da ama kasılma ya sebep olabilir o yüzden 2 3 gün önce maksimum içilmeli. Bence içilmeli ama kesinlikle.