Demetolukcu amin inşallah ama şuanlık bi sıkıntı olmaz demiyor doktor klomen şuanda birzda olsa işe yarıyor doktorum öyle söyledi bazılarında hiç işe yaramıyomjş henüz çatlatma yapmadı pazartesi tekrar kontrol edeck ve yumurtalarım büyüdüğünü söyledi inşallah rabbim isteyen herkeze nasip eder ama şuan bi üzgünlük durumum yok allaha şükür tedavi sonucunda olmassa aten bırakırım