SecilM ben bi tane doktora gittim bizim gelinin doktoruydu o çok memnundu bende bi görüneyim dedim. Ablamla gittik sorun ne dedi ablamda çocuk düşünüyorlar ama düzensizliği var dedi neyse yatırdı beni ultrasonla baktı 4.5 cm’lik kistin var dedi adet etmek için bi ilaç yazdı adetin ikinci günü gel geçip geçmediğine bakıcam iyi huylu mu kötü huylumu dedi. Neyse biz odadan çıktık ablam dedi ben bu doktordan hiç memnun kalmadım bi donuk geldi dedi bende aynen bende beğenemedim dedim. Çağırdığı tarihte gittim ne için gelmiştin diyor bana sanırsın aradan yıl geçti en fazla 1.5 hafta geçti yani nasıl unutabiliyorsun neyse baktı geçmiş dedi başkada birşey demedi bende sormadım onunla mı uğraşcam. Ablamın doktoru vardı zaten ona gitmek istiyordum arkadaşım o hastanede çalışıyor benim adıma randevu alırken doktor beni tanımış eski hastam demiş ki hastası falan değildim ablamın yanında bi kaç kere muayneye gitmiş biriydim sadece 2 sene geçmesine rağmen adam beni unutmamış şok oldum ve o kadar güzel ilgilendi ki Allahıma şükür minnağımın gelmesine 10.hafta kaldı resmen ☺️☺️ Ben hamile kalamazmışım gibi geliyordu hep bana halbuki çok öyle denememiştik yani Allahım nasip ettiğinde sen ne dersen de önüne hiçbirşey geçemiyor pes etme başka iyi bir doktor bulup ona git canım tek doktorla kalma üzme kendini boşuna.Biraz uzun oldu ama içine su serpmek için uzattım🤣🤣🤣