Selma_aygun Ay maşallah bu kadar şeye enfeksiyon geçmeseydi zaten garip olurdu valla 4 litre içemesemde yorumlarda gaza geldim su tüketimimi arttırıcam, ben de çamaşırlarımı ütülüyorum 90 derece 3 saatte yıkıyor makine uzun geliyor o yüzden bol buharda ütü yapıyorum, idrar bazen tutuyorum bundan sonra tutmayacağım, sirkeli su ile oramı siliyorum bende , gece çamaşırsız yatmayı denedim 4 5 gün sabahları akıntım pijamama geçince tekrardan gece çamaşır giymeye başladım rahatsız etti çünkü Sizin yaptıklarınızı uygulayacağım bakalım neler olacak teşekkür ederim bilgiler için 🙂