Bembeyaz yoğun kıvamlı akıntı yaşıyorum. Bazen su gibi geliyor, bazen sadece yoğun kıvamlı beyaz bazende su ortası beyaz. Mantar şüphesiyle kontrol oldum yok dendi. İdrar kültürü 1,5 ay önce vermiştim. Bazen idrarımı tam yapamamış gibi hissediyorum. Bazen karın altımda baskı, nedir acaba?