Cmr2012 EdaDoruk tam tersiylede karşılaşabilirsiniz yani 😂 rabbim sağlıkla zamanında doğmalarını nasip etsin de gerisi mühim değil 🙏🏻
EdaDoruk Cmr2012 tabi canım olabilir ama heyecanlanıyor insan herşeyden önce hayırlı ve sağlıklı olsun🙏🏻
istanbulluanne EdaDoruk Tavuğu normalde 3 öğün versen yerdim. Smdi kokusuna tahammül edemiyorum canm. Hamilelgmn basından bero turşu yiyp , deli gibi salgam ictim. Hic midem bulanmadi,kusmadım bi yerimde leke de çıkmadı. Oğlum olucak kismetse 😊
EdaDoruk istanbulluanne ay benim tavuk et balık yağlı yemek kızartma dolma hiçbirini yiyemiyorum göresim bile yok ama çok zormuş böyle geçirmek😔
EdaDoruk Ay1234 üç tane kızın mı var ay ne güzel canım maşallah Allah acılarını göstermesin ben kız evlat çok istiyorum bana çok başka geliyor çok şükür diyorum erkeği tattım birde kızı tadayım çocukluğumdan beri hayalim birde kız evladı mutlu etmek bana çok başka geliyor inşallah benimde senin gibi olur bende tiksindim çünkü🙈
Ay1234 EdaDoruk ay canim benim allah gönlüne göre versin insallh rabbim isteyen herkese nasip etsin bizde bi oğlumuz olsun cok istiyorduk ama bununda kiz olduğunu öğrendik sağlıklı olsunlarda gerisi boş
Aleyna6161 EdaDoruk benim oğlum olacak Allahın izniyle hep ekşi ve tuzlu şeyler canım çekti tatlıyı hamile kalmadan önce çok sevmeme rağmen aşerdiğim dönemlerde nefret ettim ve tek tük sivilce problemi yaşadım ama sonuç oğluşum olacak bu işler hiçç belli olmuyor canım nasip gönlüne göre versin Rabbim inşallah 😊
Mells EdaDoruk ben şuan etten nefret ediyorum sadece balık olarak somon yiyebiliyorum o da salatanın içinde. Bütün gün ot haşlamaları ekşili turşu ve salata he bide kısır :)) cinsiyet belli değil dimi erkek ekşi istetir diyor çok ekşi yemiş oğlu olmuş kimi kız oldu diyor bana pek alakalı gelmedi önceden inanırdım bende :)
EdaDoruk Mells işte zaman geçsin diye bunlarda heycanlı yanları canım 😂😂😂 Kimşnde tutuyor kiminde tam tersi
idemimek EdaDoruk etten nefret ediyorum hep rüyalarım da kiraz gördüm hala da görüyorum suratım acayip bi sivillendi 17 haftadayım hala kokuya hassasiyet devam ediyor bir oğlum var onda hiç yaşamadım böyle şeyler şimdi Allah nasip ederse kızım olacak ❤️
Annesiningulu idemimek bende kızımda yaşamadım ikincisi çok kötü gecti bunda anladım acaba erkek midir
AyseEmre EdaDoruk Allah nasip ederse benimde bir kızım olcak ☺️ Erik domates ve lokma tatlısı asermistim😃 guzellik konusunada gelirsek evet sivilcelendim hemde baya bir kızım aldı heralde guzelligimi🙈