EdaDoruk etten tiksinenin kızı olur diye şimdi sizden duydum ama evet et balık tavuk şimdi yazarken bile midem kalktı o derece tiksindim ,eksi yedim hep ve meyve kızım olacak inşallah 😍 geçen gün arkadaşları güzellik gelmiş sana dediler ama moral için olduğunu düşünüyorum 😂
Oğlumda da ben ekşi hem tatlı yemiştim ve kendimi gerçekten güzel hissediyordum 😜