Sedayznn sebebi yok canım ben gece yattım biraz sancim vardı ama ben düşüge yormadim hiç çünkü 2 gün önce doktora gittim hersey yolunda gidiyordu cumartesi gecesi yattım kasigimda ağrı vardı eşime dedim sancim var oda dedi benim gibi rahim genişliyor diyedir korkma bir şey olmaz dedi neyse karnimi ovdueşim öyle uyumusum sonra birden uyandım gece iç çamaşırımda bi islaklik hissettim tuvalete gittim bi baktım peçetem kanlanmis eşimi kaldırdım kalk dedim kanamam başladı benim ya bebeğe bişiy oluyor ya da başka bir şey var anneni kaldır dedim hastaneye gidelim dedim o gece de allahtan kayinvalidemler bende kaldı arabayla gittik doktor rahim ağzı açıldı dedi suyunda gelmiş düşük yapıyorsun dedi daha sonra eşimi çağırdı kanuni sultan süleyman hastanesine gönderdi doktor muayene etti bebeğimin hala daha kalp atışı vardı iğne yaptı suni sancı verdiler bana 5 e kadar sancı çektim parça düşürdüm suyum geldi 5 te kanlarım çıkınca kürtaja aldılar ama o gece resmen doğum yaptım gibi bişiy oldu kurtajİda uyanikken yaptılar herseyi hissettim sabah 8 de eve geldik öyle eşim kayinvalidem falan