Esraali bende öyleyim şekerden şüphelendi doktorum detaylı kan tahlili istedi. Zaten şekeri yüksek olanların suyu fazla oluyormuş bebek de 2 hafta önde gidiyormuş ve karnımız bundan büyük oluyormuş. Kan tahliline ve şekerime bakmak için özelde 350₺ istediler bende devlette yaptırırım dedim ama bir türlü randevu bulamadım bulduğumu da hastane kendisi iptal etmiş. İki ay geçti şekerim varsa da olan olmuştur artık diye bende saldım açıkcası diyet verse de uygulayamam sanırım. Çok düzensiz besleniyorum düzensiz uyuyorum. Hamilelik çok zor geçiyor.