Hanımlar merhaba,
Çok özür dileyerek bu soruyu soruyorum ama bi kaç defa görmüştüm doğumdan önce ishal olan arkadaşları. Ben 34+3 hamileyim ve 2 gündür ishal durumu var. Okuduğum yorumlar beni biraz endişelendirdi, geçen perşembe 33+5te doktor herşey normal dedi kilosu 2150gr. Ama benim bu rahatsızlığım doktordan sonra başladı, Bu perşembe de nst için çağırdı. Şimdi ben doktora bu durumu söylicem de bana gülmesin sonra kadın, olur mu öyle şey filan der mi 😅 bu sıkıntımla doğumun bi alakası var mı acaba, öyleyse de henüz erken değil mi 34teyiz daha 😢 beni düşünceler sardı moralim bozuldu bilgisi olan arkadaşlar bi yardım ediverin ☹️