Oznurx Oozzee bence salı günü belli olur cinsiyet 😍 cunku beni 4 temmuzda cagırmıstı müsait olmadıgım için 1 hafta sonrasına aldım:)
Oznurx Hasrt033 benim arada bir sol tarafta batma oluyor, araştırdım internette çok normalmiş bu haftalarda
SinemAyaz 12+5 te geçen hafta gittim erkek olduğunu tahmin etti doktorumuz ki benim bebiş geç döllenme ultrasonda 12 haftalık çıktı renkli ultrasonla da baktı bi dahaki ay kesinleştirrz dedi sizler de tahmin alırsınız diye düşünüyorum 😊
Oznurx bgm96 13. Haftamda olacağım. Doktor bir de tok ve tuvalete gitmemiş olarak gel dedi, o zaman daha iyi görülüyo galiba, anlayamadım
Oznurx Oozzee yok cok kararsızım:) basta kız hissediyordum , şimdi erkek gibi hissediyorum:) bilemiyorum:)
melocan Bizde 12 haftamızı doldurduk. Henüz kilo almadım. Dün ikili tarama testimiz vardı. Bacak arası boş dedi ama tahminde bulunmadı sonra belli olur dedi. Kan sonucumzda hafttaya cıkacak. Saglıkla gelsinler inşallah 🤗