Haticekubra bana da doktorum9 temmuzda gel cinsiyetini söylerim dedi. Bakalım cok heyecanlı. Bende cok kusma olmadı ama çoğu seyi yiyemedim. Genelde peynir ekmek yogurt gibi seylerle gecistirdim 1 kilo aldım. Çok geçmiş olsun size, en azından ilk teimester bitti, bundan sonra cok daha iyi olacak inşallah