Deryaongun1 Bebek semsert oluyo bi tarafa toplanıyo ve kasıklara sancı giriyo ama adet gibi değil normal sancı 15 sn sürüyo ve geçiyo benim dün baya oldu şimdide son 1 saattir adet sancısı gibi sancı var bebeğin hareketleri iyi şükür ama yani ben çok adet sancısı çekerdim kalkıp bu ağrıya çoktan majezik içmiştim öyle söyliyim bekliyorum geçmesini bacağıma vurdu artık ağrısı