Zabite sağ Salim gelsin canım benimde oluyor arada ama erken bisey beklemiyorum dedi doktorum
Csknaz benimde uygulamaya göre 25 haziran bakalım sezeryanmı olucak normal mi
Azizecakir sezaryen canım
Csknaz ben de 23 de yapıcam Allah’ın izniyle 😍
Nilasyamom ay sağ Salim alalım canım doğumdan sonra tecrübelerini yaz temkinli gidelim 😀
Csknaz inşallah 😄 sapasağlam olurum da oynaya oynaya yazarım
Csknaz rabbim herkesin evladını sağlıklı kucağına almayı nasip etsin
Emine-Kaya 22 sinde 38 + 1 olıyoruz
Nilasyamom insallah 🤗