_Nurr- valla bana sormuştu nasıl doğum düşünüyorsun diye ben normalden korkuyordum sezaryen istemiştim bugün yine sordu sezaryen dedim bide hamile kalmadan önce kist vardı onlarıda alırız dedi 38 haftada sezaryenle alıyorlarmış ona göre gün koydu iste canım acil bi durum olmadığı sürece 38 haftadan sonra sezaryenmiş 🤗